Tips & Tricks CareConnect Care | Het klavertje van Hector is rood

Indien het klavertje in CareConnect Care rood gekleurd is, kan dit verschillende oorzaken hebben.

Wat kan je zelf controleren?

  1. Controleer de service van CareConnect Care
    Ga naar Tools/Parameters en klik op het tabblad “Geracc service”. Controleer de twee data, deze dienen van de huidige dag te zijn tenzij het uur nog niet verstreken is moet deze op gisteren staan.

    hector-rood-

    Indien dit niet het geval is, meld aan uw IT-dienst dat de Service van Geracc uit staat.

  2. Is uw eHealth-certificaat nog geldig? 
    Een certificaat is beperkt geldig. Indien het certificaat verlopen is dient u een vernieuwing aan te vragen. De volledige procedure leest u hier.

  3. Is er internetconnectie?
    Werd het certificaat al vernieuwd, dan dient het certificaat ingelezen te worden in Hector. Draait de service nog van Hector. Enkel jullie IT-dienst kan dit op jullie server nakijken.

  4. Andere mogelijke oorzaken
    1. Er is een probleem met het eHealthplatform.
      Hier kunt u en wij niets aan doen. 
    2. Er werd een te groot bestand verstuurd van de apotheek.
      Bestanden mogen maximaal 10mb groot zijn
    3. Er werd vanuit de apotheek met een ander eHealth ID gestuurd naar het wzc
      Soms worden de invoices verstuurd vanuit een andere apotheek zodat het programma de afzender niet kent.
    4. Er is een structuurfout in de bestandsnaam

Indien u alle mogelijke oorzaken heeft gecontroleerd en het probleem is niet opgelost, neem dan contact op met de helpdesk.