Uw woonzorgcentrum van papier naar e-invoicing
Sinds april 2019 is er vanuit de Vlaamse overheid en Europa een wettelijke verplichting om elektronische facturen te kunnen ontvangen, en dat voor alle organisaties die publieke aanbestedingen doen, dus voor de organisaties die voor meer dan 50% publiek gefinancierd worden. Uit de jaarlijkse Mara-studie bleek al dat maar liefst 87% van de woonzorgcentra deze verplichting heeft. Wij bieden u de nodige expertise om de stap naar e-invoicing te zetten.
Voordelen
Op donderdag 28 mei 2020 organiseerden wij een webinar waarin we informeerden over de wettelijke verplichtingen en mogelijke oplossingen. Maar we gingen ook dieper in op de financiële en organisatorische voordelen die hieruit voortkomen. Met behulp van de Vlaamse Overheid, Arco en een testimonial van Infohos Solutions hebben we een duidelijke beeld geschept van de situatie. De webinar kan hier herbekeken worden.
Een e-invoicing module
Met behulp van CareConnect Document Flow is het mogelijk om alle inkomende papieren facturen op een gestructureerd, digitale manier te behandelen. En dankzij de e-invoicing module zijn ook eFacturen eenvoudig te integreren met het boekhoudsysteem. Een out-of-the-box oplossing waarbij woonzorgcentra zich niet moeten bezighouden met technische teams en uitgebreide testen maar zich kunnen focussen op wat echt telt. Extra informatie over CareConnect Document Flow is hier beschikbaar.
Nog een stap verder…
Natuurlijk is het ook mogelijk om de digitalisering nog verder uit te breiden. De overgang naar digital kan over de hele lijn doorgetrokken worden, van de besteladministratie (via onze module) tot de aankomende facturatie. Helemaal future proof dus! Bekijk hier onze video over de bestelbonmodule.
Hebt u nog vragen over eInvoicing? Neem dan zeker een kijkje op onze website.