Kabinet Equilibria over KineQuick Connect

Share

Ria Vrijsen

10371925_783093541755163_5752976811072462112_n-768x432

Ik werk nu enige tijd met KineQuick Connect en ik vind het vooral praktisch dat ik steeds alle info op mijn telefoon krijg. Ben ik onderweg of in huis en belt een patiënt voor een afspraak, dan moet ik niet steeds naar de praktijkruimte hollen.

De status van de patiënt bij de mutualiteit wordt iedere behandeling gesynchroniseerd, nooit meer foutieve informatie bij de patiënt.  Dit is vooral handig bij 3de betalers rekeningen. Je kan geen foutieve bedragen meer hebben.

Verslagen worden vanuit KineQuick Connect rechtstreeks via eHealth naar de behandelende arts gestuurd, dat scheelt ook weer wat voor het milieu.

Robrecht Kellens

280958762_682470782981177_6765797289612755934_n-768x576

Ik woon niet aan de praktijk, vroeger diende ik steeds naar de praktijk te gaan om mijn verslagen en administratie te doen. Vandaag doe ik dat van thuis uit in de familiale omgeving op mijn persoonlijke computer. Ook geen gedoe meer met onze agenda’s afstemmen of wachten bij de computer tot hij vrijkomt.

Ik had angst voor de overschakeling: nieuw programma, nieuwe methode. Uiteindelijk bleek dit echt wel mee te vallen. De webinar opleidingen en behulpzame helpdesk hebben ervoor gezorgd dat ik geen tijd verloren heb en in een mum van tijd kon werken met KineQuick Connect.

18 May 2022 - Julie Charlier