Saida Qnioun maakte met Sea-Care de overstap naar CareConnect Nurse

"Sommige patiënten zien we maar éénmaal in de maand andere zien we drie keer op een dag, maar al deze bezoeken en planningen zijn voor iedereen duidelijk en gemakkelijk raadpleegbaar door ons dagelijks gebruik van de CareConnect Nurse app." Saida Qnioun vertelt over haar overstap naar CareConnect Nurse.

Wie is Saida Qnioun? 

✔️Trotse eigenares van thuisverplegingspraktijk Sea-Care, opgericht in 2023
✔️Werkt met 10 andere verpleegkundigen die elke dag (7/7) en ieder tijdstip van de dag (24/24)
✔️Streeft naar kwaliteitsvolle thuisverpleging bij zowel jonge patiënten als bij de alleroudste patiënten (tegenwoordig vaak 90+)

2403_COR_Testimonials Nurse_Saida5

Het gebruiksgemak van de app CareConnect Nurse Go

Saida Qnioun stampte in 2023 haar eigen praktijk Sea-Care uit de grond. Na een aantal maanden zelf 7 op 7 te werken met zowel de ochtendronde als de avondronde kende ze een sterke en snelle patiëntengroei door talrijke zorgaanvragen in West-Vlaanderen. Hierdoor kon ze verpleegkundigen tewerkstellen in haar praktijk.

Sea-Care biedt een dagelijkse oplossing bij verschillende zorgvragen, zowel kortdurende zorgen zoals een wondzorg of inspuiting als langdurige zorgen en ook begeleiding en verzorging tot aan het levenseinde. Een stevig takenpakket dus.

"Sommige patiënten zien we maar éénmaal in de maand andere zien we drie keer op een dag, maar al deze bezoeken en planningen zijn voor iedereen duidelijk en gemakkelijk raadpleegbaar door ons dagelijks gebruik van de CareConnect Nurse app."

CareConnect Nurse is volgens Saida een zeer handige en eenvoudige software die niet enkel op de computer kan geopend worden maar ook op elke smartphone. "Wij hoeven dus nooit te sleuren met een zware pc of tablet en hoeven alleen onze smartphone en kaartlezer mee te nemen naar de patiënt. De app is echt gebruiksvriendelijk zowel voor de overdracht als voor het aftekenen van prestaties of bezoeken."

"Een eID-inlezing met CareConnect Nurse verloopt gemakkelijk en supersnel."

- Saida Qnioun, zelfstandig thuisverpleegkundige

 

Een vlotte overstap naar CareConnect Nurse

In 2023 maakte Saida de overstap naar CareConnect Nurse. "Ik heb hier nog geen seconde spijt van gehad. Bovendien verlopen heel veel zaken enorm eenvoudig met CareConnect Nurse zoals verpleegconsulten opmaken en deze uploaden op de eHealthBox, wondzorgen opstarten en opvolgen, lijsten trekken van bepaalde gegevens (bv. patiëntenlijst genereren naar Excel), nieuwe patiënten invoeren alsook verzekerbaarheid checken, enz..."

"Ik zou geen enkele andere software meer willen."

- Saida Qnioun, zelfstandig thuisverpleegkundige

Uit CareConnect Nurse haal ik elke maand gemakkelijk een mooi overzicht voor elk van mijn verpleegkundigen met hun prestaties en inkomsten. Zo heeft iedereen een mooie opvolging van welke patiënten ze verzorgd hebben en wat ze daarvoor verdienden.

Het geeft zowel voor mijn team als voor mezelf een enorm vertrouwd gevoel. Ik heb nog nooit van mijn medewerkers hierover een klacht gehad. Zij zijn tevens allemaal frequente gebruikers van CareConnect Nurse.

2403_COR_Testimonials Nurse_Saida4

Wil je meer weten over onze software voor thuisverpleegkundigen?

Ontdek CareConnect Nurse in nog geen minuut met de onderstaande video!

 

Het belang van een goede opleiding en begeleiding

Saida volgde een opleiding op ons Corilus kantoor te Gent en vond dit een grote meerwaarde. "Ik voelde me nadien echt zeker om zelf aan de slag te gaan en Corilus heeft me in het begin ook verschillende keren geholpen. Zo kon ik mijn eerste facturatie onder telefonische begeleiding en met schermovername uitvoeren. De volgende facturatie was ik zo trots dat het mij helemaal alleen lukte. De software is bovendien zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk."

De service en kwaliteit van de helpdesk weet Saida ook te appreciëren. "Ik bel maandelijks nog bij vragen of problemen. Het geeft me een veilig en vertrouwd gevoel dat ik vaak een medewerker aan de telefoon heb die ik al ken. Het contact verloopt dan ook altijd vlot en spontaan."

"Ik heb nog nooit iemand aan de lijn gehad die niet vriendelijk was, alle medewerkers van Corilus waren steeds behulpzaam en namen bij elk contact voldoende tijd voor mij."

- Saida Qnioun, zelfstandig thuisverpleegkundige

Heb je een vraag buiten de kantooruren, wat in deze drukke sector meer de regel dan de uitzondering is, dan kan je ook heel gemakkelijk via het contactformulier een ticket starten met jouw vraag. "Zo vergeet je jouw vraag niet en helpt iemand deze mee op te volgen. Dit gaat ook supersnel: via de software kan je jouw vraag doorsturen naar de helpdesk van Corilus en zij komen hier dan zo spoedig mogelijk op terug. Je kan ook alles opvolgen via jouw persoonlijke mailbox."


Zelf de voordelen van onze software ontdekken? 

Ontdek CareConnectNurse en vraag een demo of een offerte.