Taken nog eenvoudiger opvolgen en verdelen in uw kinesitherapiepraktijk

Vanaf vandaag is er in CareConnect Physiotherapist een functionaliteit beschikbaar die u het leven makkelijker zal maken. De nieuwe takenlijst zal vooral het overleg in groepspraktijken beter structureren, maar heeft ook voor de kinesist die alleen werkt een aanzienlijke meerwaarde. 

Hoe werkt de takenlijst? 

Elke gebruiker heeft zijn/haar eigen takenlijst. Er bestaat eveneens een gedeelde takenlijst voor de praktijk. Je kan ook nieuwe takenlijsten toevoegen, op basis van hoe jij het liefste werkt (bijvoorbeeld een takenlijst voor in te plannen afspraken, op te vragen documenten, op te volgen patiënten, per dag,...). Je kan de takenlijst aanpassen aan jouw behoeftes. 

Hoe gebruik ik de takenlijst?

Je vindt de nieuwe takenlijst bovenaan in het menu van CareConnect Physiotherapist.single-desktop-mockup-in-front-view-over-a-null-background-a12335 (1)Taken creëren gebeurt door items te slepen naar de tab “Takenlijst” en vervolgens het item te plaatsen op de gewenste takenlijst. Een taak creëren kan op drie verschillende manieren:

  • Door het kader met de patiëntendetails te selecteren en te slepen; 
  • Door een document in het dossier te selecteren en te slepen;
  • Door een bericht te selecteren en te slepen.

Wanneer een nieuwe taak aangemaakt wordt kan u enkele zaken aanvullen en vervolgens de taak bewaren:

  • De titel van de taak
  • Vraagstelling: hier kan u een beschrijving toevoegen
  • U kan bepalen aan welke gebruiker de taak wordt toegewezen
  • U kan een deadline bepalen
  • U kan de taak een prioriteit toekennen

In de takenlijst zelf kan u klikken in het kader van een taak om de details te bewerken. Via het icoon kan u doorklikken naar het document of het dossier van de patiënt.

Wanneer een taak uitgevoerd werd, kan u de taak aanvinken en wordt deze verplaatst naar de tab “afgewerkte taken”. Je kan de afgewerkte taken steeds terug bekijken en een taak terugzetten indien nodig.

Verschillende takenlijsten aanmaken? 

Bijkomende takenlijsten kunnen aangemaakt worden via de “nieuwe lijst”. Hier kan u eveneens kiezen met welke gebruikers u de lijst deelt. De volgorde van de lijsten worden bepaald door de hoofding van de kolom naar links of rechts te slepen.