Een flexibel telesecretariaat voor je praktijk? Reken op Ringphone

Het grote voordeel van Ringphone? Je stemt het telesecretariaat volledig af op maat van jouw praktijk. Verschillende formules, makkelijk in en uit te schakelen, een draaiboek voor elke arts … Op deze vijf manieren maak je van Ringphone het perfecte verlengstuk van je praktijk.

1. Een draaiboek op maat van elke arts

Ga je van start met Ringphone? Dan nemen we eerst uitgebreid de tijd om de werking van je praktijk te leren kennen. Op basis van die gesprekken stellen we dan een draaiboek met protocollen samen. Zo weten we hoe jij wil dat we reageren op de vragen van je patiënten.

Enkele voorbeelden van protocollen:

  • Bel een andere patiënt van de wachtlijst als een patiënt een afspraak annuleert.
  • Zeg nieuwe patiënten dat ze een andere arts moeten bellen, want ik hanteer een tijdelijke patiëntenstop.
  • Geef mijn patiënt door dat hij een chauffeur nodig heeft op de dag van zijn ingreep.

Werk je in een groepspraktijk? Dan maken we voor elke arts een persoonlijk draaiboek. Want je collega’s werken elk op hun eigen manier. Je kan je draaiboek bovendien op ieder moment aanpassen.

Wat is Ringphone?

Ringphone is het medische telesecretariaat van Corilus. Onze medewerkers zijn specifiek opgeleid om je patiënten telefonisch vooruit te helpen buiten je werkuren of terwijl jij bezig bent met consultaties. 

Hier lees je meer over ons medisch telesecretariaat.

 

2. Eenvoudig in te schakelen

Tijdens je vakantie, na de werkuren, in afwezigheid van je vaste administratief medewerker … Je bepaalt helemaal zelf wanneer je je telefoon laat doorschakelen naar Ringphone. Wil je even doorwerken, word je met spoed weggeroepen of ben je ziek? Ook dan schakel je eenvoudig je telefoon door. Een druk op de knop is voldoende, verder hoef je ons niet te verwittigen.

Onze tientallen medewerkers staan 63 uur per week voor je klaar:

  • Elke weekdag tussen 8 en 20 uur.
  • Op zaterdag tussen 9 en 12 uur.

Dankzij het unieke doorschakelnummer per arts weten we meteen voor wie de patiënt belt en kunnen we het juiste draaiboek volgen.

3. Compatibel met verschillende agendasystemen

Een centraal onderdeel van onze service is je agendabeheer. Heb je nog geen digitale agenda, dan kan je de agenda die geïntegreerd zit in Ringphone gebruiken. Werk je wel al met een online agenda, zoals Progenda? Dan is de kans groot dat je ook dat systeem aan Ringphone kan koppelen. Lekker handig!

4. Uit te breiden met extra functies

Ringphone biedt je praktijk een medisch telesecretariaat én een online agenda. Maar dat is niet alles. Je kan via Ringphone ook een website laten maken, een wachtdienstregeling instellen en aanmeld- en wachtzaalschermen configureren. Weer enkele extra tools om je praktijk efficiënter te maken!

5. Makkelijk switchen tussen formules

Als Ringphone-gebruiker kan je kiezen tussen verschillende formules, afhankelijk van je specifieke noden:

  • Startup: een ‘light’-formule om je afwezigheden op te vangen.
  • Essential: de ideale tussenoplossing voor meer structurele steun.
  • Professional: een voltijds telesecretariaat enkel voor jouw praktijk.
  • Expert: voor grote organisaties zoals medische centra en ziekenhuizen.

Welk Ringphone-pakket past het best bij jouw praktijk? Hier vind je meer info over de verschillende prijsformules.

Je kan bovendien makkelijk schakelen tussen formules. Werk je met het Startup-pakket, maar heb je tijdelijk extra steun nodig omdat een van je assistenten langdurig out is? Dan kan je tijdelijk overschakelen naar Essential. Gebruik je Professional, maar neem je een assistent aan tijdens de zomer? Dan kan je even terugschroeven naar Essential of Startup.

Ook profiteren van een flexibel telesecretariaat?
Laat ons weten welke Ringphone-diensten je wil ontdekken.